ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Cattis - 30 april 2013 20:57

Känner mig lite som ett barn på julafton just bara för att jag fick bara för att jag fick ett ryck o beställa lite film från discshop.se

 

 

Jag beställde dessa filmer:

 

 

 

 

Längtar tills jag får hem dessa filmer i brevlådan =)

 

 

En annan sak som jag har lite problem med... mina hörlurar brukar sälla hålla mer än några månader för sen så lägger typ nästan alltid den högra luren av, av nån konstig anledning.

 

Så nu tänkte ja kosta på mig ett par andra lurar i nåt attat märke men de e ju alltid så svårt o veta vad man ska köpa för några hörlurar för ja e inte så pigg på o köpa sånna som täcker hela örona eftersom att ja vill kunna använda lurarna även när jag cyklar o sen så e de ju de att jag bär ju glasögon så de får ju inte klämma på örona så jag får ont av skalmen på glasögona. (fick det av ett par hörlurar som jag älskade som jag med tårar i ögona ge bort till min lillebror)

 

 

O sen har jag svårt att använda lurar som man petar in i örat alltså in i hörselgången, pga att jag får klåda av dom efter ett tag.

Så när jag ska köpa hörlurar så blir de ju alltid sånna med snäckor alltså sånna man inte peter in i hörselgången.

 

 

Just nu så funderar jag på dessa hörlurar.

 

 

 

 

 

 

Svårt fall docktorn grät hehe ne vars men svårt val för lilla mig.

Tänkte att jag skulle dra in på Birsta imorron o kolla på dessa 3 o se vilka som jjag bestämmer mig för.

 

Dessa 3 hörlurar finns på Kjell & Co   

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

Av Cattis - 30 april 2013 16:58

Idag är det Valborg, men de blir inte speciellt mycket firande för min del.

 

Jag och Inger var uppe en sväng på Öppna förskolan idag och hjälpte till för dom skulle ha ett litet Valborgs firande.

det var riktigt kul, Jag hjälpte till och plocka fram saker som kaffe, te vatten o lite annat som skulle fram. För det bjöds på varmkorv med brö och lite fika.

 

Så när allt var framplockat o de så gick ja runt lite granna o kollade, o så fanns de så att barna kunde leka lite med olika saker som att på styltor, o så kunde man gå på skidor alltså bräder med snöre på o så går man 2 o 2 på dom o visst de kan låta hur lätt som hälst men så e inte fallet. hehe

 

 

Vid 12 tiden så kom rästen av gänget från Tallkotten för att kolla vart nån stans som jag gör min praktik, så jag visade dom runt lite granna så dom fick se.

 

Sen fick jag även äran att knäppa lite kort på folket som var med på Valborgsfirandet, så kanske att några av korten kommer in på fejjan på Barnkyrkan Timrå församling´s sida.


Efter att ha gått runt lite och visat för mina arbetskamrater så åkte vi tbx på jobbet, för o jobba lite granna....

 

 

 

Sen ja kom hem vid 15.30 så har ja typ inte gjort speciellt mkt utan jag låg på soffan en stund o tjattra med storebrorsan. Sen har ja typ bara sutte vid datorn o sorterat bilderna jag fick av gubben.

 

Nu känner ja mig mer matt o funderar på o slänga mig på soffan stund o sen kanske gå över till gubben o kolla på nån film.


(Klicka på bilderna för att se dom större)


   


   


Här är några gamla bilder på älskade Bosse.

Bild 1 är på Bosse och hans syster Akia   

 

näst Sista bilden är en flum bild på mig när jag bodde på Smedgatan i Valdemarsvik.. vi "ungar" hade som nöje att klättra upp på gungställninen.

Sista bilden är det jag och min yngsta lillebror Magnus som sitter på gungställningen.

 

 

Ohh vad jag längtar till sommar och värme, hoppas att den kommer snart så man slipper o gå med vinterkläder på sig hehe

inte för att jag har vinterkläder på mig men de e inte långt ifrån vissa dagar bara för att de e så kallt ute.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards