ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Cattis - 14 april 2013 22:01

Igår så va dagen lugn, drog på Birsta en sväng för att ja skulle handla lite + att ja tänkte köpa ett par nya gympa skor men de bidde ibra skor för de fanns inte i min storlek... Så de får va så länge.


När ja kom hem så tog jag hane om min jättedisk o medans ja höll på med den så tvättade ja... O mitt i allt stök så kom gubben över o så hjälpte han mig o möblera om i mitt vardagsrum.


Idag så blev de ännu en tripp på Birsta eftersom ja glömde o knalla in på IKEA igår. Blev påmind av min storebror att ja skulle köpa en potta till min systerdotter. Eftersom jag har mkt närmare till IKEA än vad min syster så lovade jag att ja skulle köpa en o de gjorde jag idag.


När ja kom hem så började gubben med maten, de bidde Broccoligratäng o de e ju bara så himla gott o så lätt o göra.

Receptet kan ja lägga upp nån dag här.


Nu ska jag se klart på Star wars tsm med gubben.


Ha de gött
På återseende

<3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards