ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Cattis - 28 april 2013 11:50

Både igår och idag fick ja sova länge på morron... igår så vaknade jag vi 12 och idag 11.

 

 

Min planer för denna härliga dag är att jag ska snart med Fritiden och ha spelkväll på Fritidsvåningen som vi kallar det för.


Ikväll sen e det dags för tvättstugan 19-22 och det behövs verkligen för jag börjar få ont om rena kläder hehe.

Visst jag har egen tvättmaskin men jag tvättar bara en gång i veckan, och denna dag så ska jag tvätta tsm med gubben så just därför så blir de bara tvätt ikväll.

O sen e de ju smidigast egentligen o tvätta i tvättstugan för då har ja tillgång till både torkskåp och torktumlare.

 

Här hemma så måste ja ju hänga tvätten och då blir de de att jag får hänga tvätten där det får plats, så alla tröjer får jag hänga på galgar för jag har bara en sån där som hänger över badkaret o hänga upp min tvätt på.. vet inte vad dom heter dom där som hänger ovanför badkaret där man kan hänga tvätten på. Hoppas att ni fattar iaf hehe   

 

 


Annars i helgen så har de vare lungt har vare med gubben hela helgen o så drack jag cider både i fredag och igår, måste ju dricka upp det jag köpt hehe.

 

jag köpte 7st 33cl 4,5% på bolaget i fredags och jag som inte driker ofta eller speciellt mkt så blev de ju 3 i fredags o 3 igår så jag har en kvar sen som jag kommer o dricka till maten bara för att den ska ta slut hehe.

 

 

Förutom de så kan ja inte skryta med att jag gjort något speciellt. Eller kanske jag tog ju hand om min jätte disk igår med o så fick jag för mig att ja skulle pröva o baka cupcake´s så jag köpte en såndär mix.. o så hade jag väl inte allt för stora förhoppningar om att de skulle smaka bra men ville iaf pröva så sagt och gjort...och dom blev faktiskt riktigt goda.

 

 

Så det enda man behöver tillsätta e lite vatten till själva mixen och sen till smeten som ska va på behöver man bara lkite vatten och 50g margarin o så e de bara o röra ihop de.

Lätt som en plätt. Men godast är nog iaf att göra helt från grunden själv.   

 

 

Ne nu e de snart dags o röra på sig, men innan dess så ska jag ta o flytta över lite musik till min MP3 spelare.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards