ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under september 2020

Av Cattis - 28 september 2020 16:11

Riktigt kul film. Ibland måste man kolla upp vad det är man accepterar när man startar upp mbilen    

 

 

Handling:

 

När Phil tvingas uppgradera sin mobil så kommer den nya modellen med en lite oväntad funktion: Jexi – en AI-assistent, livscoach och cheerleader.

 

 

 

Skådespelare:                        

Adam DeVineAlexandra ShippRose ByrneRon Funches

 

Speltid: 1 t 20 min    Genre: Romantisk kommedi

 

 

 


Av Cattis - 28 september 2020 15:36


Jag vet att jag inte varit speciellt aktiv på ett tag nu, men det är för att jag inte har mått så jättebra då det har hänt en del i mitt liv, inte just med mig men med personer som står mig nära.

Tänker inte gå in på vem eller så, men personer som står mig nära och sedan så har vi tyvärr fått låta min gubbes misse somna in 17år gammal, det började med att hon blev lite halt på framtassen men hon verkade inte ha ont, men sedan så blev de värre och hon började tappa styrseln i bakbenen så jag fick åka in med henne på Djursjukhuset.

 

Det visade sedan att hon hade fått en hjärnblödning eller stroke så det var därför som hon blev först halt och sedan vinglig, eftersom hon var 17år gammal så var det tyvärr inget so dom kunde göra för henne utan det var bara att låta henne somna in där    

 

Jag fick vara en del av hennes liv i 16år (hon var 1år när jag träffade gubben) och att låta henne få somna in tåg hårt på  mig och jag saknar henne såååå mycket   

 

Jag har en egen herre på 11år och det är jag glad för, för han är ett ett stort stöd när jag känner sig nere och vill gärna att jag gosar med han på kvällarna, när vi ska gå sova så kommer han och lägger sig raklång breve mig i sängen så myser vi en stund innan Zzz, inatt så hade han lagt sig bevid min huvudkudde       

 

Min älskade pälsboll Sigge (Denna bild är ca 4år gammal, hade ingen nyare på datorn)

 

 

Men i alla fall så kan jag inte lova att jag kommer att bli bättre på att skriva inlägg då läget är som de är, men kan jag i alla fall lova att jag kan försöka bli bättre   

 

 

Sedan måste jag ju oxå göra lite reklam och säga att det fortfarande finns kläder kvar att köpa på min sellpy sida som någon är intresserad, sedan kommer det att komma in mer men pga Coronan så tar det ca 15 veckor till innan dom kommer att sortera det jag nyligen skickat in.. Om inte något av det jag säljer där kanske det finns annat som lockar   . Spana in HÄR för att komma till min sida.

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards