ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under april 2022

Av Cattis - 22 april 2022 13:52


Hej där min kära läsare   

Nu har vi haft det välsigt varmt och skönt i några dagar och lilla jag njuter för fullt för jag älskar värmen och solen  

 

Och nu har jag äntligen köpt min efterlängtade elcykel och tar mig fram som en raket tycker jag  , allt är så mycket lättare tycker jag.

 

 

Idag var jag ut på en liten cykeltur i det fina vädret men synd bara att det började små blåsa så lilla jag blev smått kall efterso jag inte hade någon jacka utan endast en tröja för jag tänkte att det är ju så varmt ute ändå.

 

Här är ett par bilder från när jag satt nere vid vattnet och njöt av solen. Bilden under denna är på Vivstavarvs kapell   

 

 

I övrigt har det varit väldigt lugnt och inte så mycket som hänt, inte ens i påskas för då tog jag det lugnt och gjorde typ ingenting.

 

 

I torsdags däremot så blev jag bjuden på Timrå Gårdsbutik av 2 av mina fina kompisar som sen födelsedagspresent (fyllde år i Februari)

och min ena kompis son fyllde 1år för kanske en månad sen så jag har letat efter den perfekta födelsedagspresenten till honom och hade sådan tur att jag hittade på Tradera ett stort klädpaket men väldigt fina och tuffa kläder  . Hans mamma blev riktigt glad för kläderna  .

 

Kläderna har jag ingen bild på tyvärr men detta blev vad jag valde att äta när vi var på Gårdsbutiken, en riktigt lyxig räksallad  

 

 

 

 

Ikväll lär man inte göra många knop känner jag, är redan rätt så trött så det kanske blir en tupplur på soffan innan middag  .

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards