ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Cattis - 3 april 2013 20:12

Detta e ju en gammal nyhet för dom som läst min Facebook och min instagram. Men iaf så e de ju så att jag glömde kvar min dator nere hos mamma, så nu får jag sitta med min mini dator men problemet med den e ju de att den vill inte ta mitt trådlösa så jag måste sätta mig i helgen o tända den ordentligt på allt skit jag har i den så jag får blåsa den alltså formatera om den.



Hmm om man nu ska ta allt detta från början... Så vad har jag gjort sen jag kom hem till Timrå i Måndags? Jo jag softade bara under resten av kvällen på måndagen o i går tisdags så va jag iväg på jobbet inte skolan eftersom det är påsklov nu..... O på jobbet va de lungt vi kopierade de blad som var kvar till vårat "Fritidsblad" o så satte vi ihop det och lämnade ut de till dagcenter dom fick dela ut till sina grupper o så delade vi ut till våran grupp...... O på kvällen sen så drog jag iväg på vattengympa o redan då kände ja att man blivit slö i kroppen under veckan som gick....O idag Onsdag så var Inger våran gruppledare på kommun o jobba så vi fick sköta oss själva, men de gör ju inget för hade.det vare någe så har vi ju dagcenter personalen vägg i vägg.



Men iaf jag jobbade vidare med recepten som vi ska ha imorron på matlagningskursen alltså de ska skrivas om så att det blir lättläst.
Och när jag va klar med det så klippte jag ut reportage ur veckans tidningar.


Jag som annars tycker att tidningen är helt ointressant, men när vi ska klippa så kan jag hitta ibland många o ibland bara ett par stycken intressanta reportage.



Nu på kvällen så drog jag iväg på Cirkelträning, men de började ju toppen för innan de började så hade ja lite tid över så kastade jag lite med basketbollen o de va frid o fröjd...men när vi väl skulle börja med uppvärmningen så fick ja håll o de gör ju så satans ont, men de va ju bara o va still en liten stund så gick de med sig en stund innan de va dags igen.

Men men de va ju bara o köra samma visa igen. När vi skulle köra stationerna så gick de bara bra men när vi va på sista då hade jag rejäl mjölksyra i hela kroppen...så när vi skulle stretcha så va de knappt att jag fick upp armarna för dom kändes som blyklumpar...men de gick tillslut.




O nu sitter ja här i min soffa och mobilbloggar eftersom läget är som det är.


Är huvudet dumt får kroppen lida...
Men men kanske får ja tid till annat nu när läget är som det är...

Men en sak e iaf säkert jag måste Internet i datorn innan lördag för jag vill hinna o se reprisen av Vampire Diaries.

Ne mina kärna vänner nu ska jag strax gå över till gubben o slöa lite. ;-)



Ha de gött
På återseende


<3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards