ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Cattis - 12 april 2013 16:43

Idag så tänker jag börja med ett tråkigt inlägg för att sedan avsluta med lite gladare nyheter.




 

Mammas älskade hund har blivigt gammal och sleten och var därför tvungen att åka till Vetrenären och få en spruta så han fick somna in igår.  

 

Jag saknar honom så mycket, men tyvärr så e de ju livets gång man föds man lever åldras och till sist dör man.

 

Bosse blev 11½ år gammal gamm pojken   

Du var en mycker speciell hund, du älskade att jaga gran katterna men aldrig dina kamrater hemma.

 

Och du älskar att åka bil ända sen du va valp, och mörkrädd var du med och inte speciellt modig av dig, några ggr det var fullt i soffan och du ville med få plats så hittade du alltid en möjlighet att få en plats du med och det var på alla   

 

 

Vila i frid älskade Bosse Bus   

Nu får du vara tsm med din bror och sin syster och kanske någon annan av dina kullsyskon.

 

Jag kommer alltid att älska och sakna dig   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag på jobbet har de vare lungt, vi började dagen med fika som vanligt o så surrade vi en del.

 

 

Efter fikat klippte vi repotage som vi i vanliga fall gör på torsdagar.

Jag hittade några bra repotage.

 

 

Efter att ja va klar med det så satte jag mig och fortsatte med recepten, och nu kom ja ju på de att jag skulle ju lägga upp här när jag var klar... men tyvärr så glömde jag bort mig så jag tog inte med min usb hem från jobbet.

 

 

 

Men på måndag så ska jag väl försöka komma ihåg så jag kan lägga upp det här.

 

Tyvärr kan ja ju inte göra en kopia hemma för jag har inte word på min dator  

 

 

Men iaf på eftermiddagen så kom min älskade Jossan på jobbet.

Och vi fortsatte att jobba med att få ihop lite frågor om Timrå till en frågeslinga.

 

Och ibland har vi hittat frågor på en gång o ibaland så har de tage en stund att hitta någe intressant.

 

 

Efter att vi tyckte att vi var klara för dagen vid 13.30 ca så satte vi oss en stund vid min dator och spelade Backpacker 3.

 

Det är ett riktigt kul spel för den som gillar att resa jorden runt fast i ett spel istället för att göra det irl eller bara för den som är sugen att få veta mer och även pröva på olika jobb.

 

Idag fick vi pröva på någe jobb om spel, vi fick svara på en del frågor om olika spel och vi klarade nästan alla frågor så vi fick det jobbet.

 

 

 

HÄR kan du läsa lite mer om Backpacker 3

 

 

Detta spel är det som jag har.

 

Men vi han tyvärr inte att spela så länge för de va ju dags för 2 fika sen och uppläsaning av repotagen som vi klippt.

 

Alla i gruppen får läsa igenom veckans skörd av Sundsvalls tidning och klippa ut det som var och en tycker är intessant och så får vi skriva namn på alla repotage för att veta vem som klippt ut vad.

 

 

Efter fikat han Jossan och jag spela ca 10-15 min innan det var dags att gå hem för dagen.

 

 

O nu e de äntligen HELG igen och mina planer för helgen är att städa, diska och tvätta o så klart en tripp på Birsta för o se om ja kan hitta ett par nya gympa dojjer eftersom min lilltå på höger fot fått för sig att den ska somna när jag har mina nuvarande gympaskor.

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards