ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 30 september 2023

Zumba

Av Cattis - 30 september 2023 11:19


Halloj alla mina kära läsare

Nu var det inte så jätte länge sedan jag bloggade   

 

Livet har rullat på i vanlig ordning med jobb, vardag och träning.

 

 

Så vad har hänt för kul sedan sist jag bloggade.

Egentligen så mycket då det varit det gamla vanliga med jobb, träning och vardag.

 

Men nu har jag även börjat att träna Zumba på lördag morgon och jag fullkomligt älskar det, jag älskar dans inte direkt styrdans eller så men typ Linedace och Zumba eller varför inte lite fuldans i köket medans man lagar mat o lyssnar på go musik   

 

Detta var mina andra gång nu sedan temrinens start på Zumban bara för att livet kommit emellan och jag inte orkarkat med.

 

Förra söndagen så jobbade jag på Gå Bingon vilket var rätt kul, och som tur var så kom inte allt folk på en gång utan det kom några stycken pö om pö och då blir det inte stress för min del som har hand om korven.

 

Jag handskas inte med några pengar eller så utan mitt fokus är på korven att den ska vara perfekt, innan vi öppnar Gå Bingon så är det jag som går ut med brickorna.

 

 

Det är totalt 10 stycken som jag hänger upp längs en sträcka på elljuspåret här i Timrå

Så bor du här i närheten och är sugen att prova lyckan så är det Gå Bingo varje söndag 10-13 med start från Korp stugan bakom SCA Arena.

 

Igår så var jag på Café In Between och fikade tillsammans med 2 va mina härliga vänner.

Vi möttes upp vid 12 och så satt vi inne på In Bteween fram tills de stängde kl 15.00

Idag har dom lördagsöppet fram tills kl 15.00 för dom ska ha Elvis tema med Klas Norberg, själv ska jag inte dit för jag har nyss varit på Zumba och efter detta inlägg så blir det en välförtjänst dusch o sen blir det att ta hand om lyan så den blir fin.

 

 

Här är några låtar som vi dansade till på Zumban:

 





Den här låten stretchade vi till


Vi hade många fler låtar men tyvärr kommer jag inte ihåg vilka mer.

 

 




 

 
 
Ingen bild

Hej

28 oktober 2023 19:07

Hej. Bloga mer å ofta. Ingen undan flykt. Du ha en tomm blog

Cattis

1 november 2023 16:40

Sv: Jag bloggar när jag tycker att jag har något att skriva om =)

Men just nu så kan jag inte sitta vid datorn och blogga då jag har problem med ischias nerven =( och jag tycker det är svårt att blogga via appen =(

 
Jannike

Jannike

1 november 2023 10:14

Va mycket bra musik :)

http://nouw.se/seagullcrying

Cattis

1 november 2023 16:38

Sv: Tack =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards