ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under maj 2019

Av Cattis - 24 maj 2019 11:58



Nu har det hänt en del sen sist jag uppdaterade här   

 

Jag och ett o några kompisar harvarit på kosläpp i Kovland, det var väldigt tråkigt väder, då det var regnigt och kallt, men ska inte klaga för vi hade ju   i sinnet.

Det tråkigaste var nog att jag tappade mitt paraply där någonstans lagom tills vi skulle åka hem, och upptäckte inte de förrens vi satt i taxin på väg hem, men men det finns ju dom som lever på o göra paraplyn så jag får så lov att köpa ett nytt.

 

Efter kosläppet så åkte vi hem till ena kompisen som var med, efter lite fika o gott så gick vi upp på Kina och åt lite god mat och surrade lite skit.

 


 

Jag har varit med min kontaktperson och ätit kakbufé på Timrå gårdsbutik, det var riktigt smarrigt   

 


 

Nu så har även tapet Nisse (Inte hans namn, bara smeknamn jag har gätt honom   ) kört igång och fixat med mina tapeter där hemma, ska få hel renoverat, jag har som tidigare sagt att jag fptt nya golv och nu är det nya tapeter på g.

 

I köket och trapp/hall så har jag valt att måla på vävtapet, Vardagsrummet och sovrummet har jag valt tapet. han har fixat med köket och trapp/hall hela denna vecka, så det ska bli skönt nu när jag ställa tbx grejerna på sin plats i helgen, så jag kan göra iordning i vardagsrummet så han kommer åt tapeterna där... han ska göra igång med det på måndag och nästa vecka så ska han tapetsera sovrummet.

 

Denna tapet ska jag ha i sovrummet

 

 

Denna tapet ska jag ha i vardagsrummet

 



Såhär ser det ut i min trapp/hall och kök (köket är den blå färgen)



 

 

 


Vi har även hunnit med att ha våran Länsdans (dans för oss som har en funktionsnedsättning) i Söråker på Folketshus. Som vanligt var det fullt ös på våran fina orkester Timrå bandet "Lady stardust and the cruw"
Jag stog i Entrén tillsammans med våran gruppledare Inger och tog emot inträde.

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards