ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under oktober 2022

Av Cattis - 29 oktober 2022 13:56


Hallå minakära läsare

Jag vet att jag varit väldigt inaktiv nu ett tag men livet har liksom kommit emellan.

 

Men lite har jag hunnit med sedan sist jag bloggade.

Jag har varit med på personaldag med kyrkan.

Jag började den dagen med att jag skulle ta prover för jag håller ppå att utreda om jag har sömnapné för jag lider av en väldans trötthet och det spelar ingen roll om eller om jag inte vilar när jag kommer hem från jobbet för jag är lika trött för det och somnar alltid på soffan och både jag och min gubbe tycker det är jobbigt.

 

 

men hur som haver för att återgå till personaldagen med kyrkan, det var fika lagom tills jag kom ner på kyrkan vilket passade mig toppen eftersom jag inte hade ätit frukost på grund av provtagning, efter fikat så blev vi alla indelade i olika grupper och hamnade på olika ställen för städning. Min grupp hamnade på Café In Between för att städa där, men inte mig emot.

 

När vi var klara var det dags för lunch och då bjöds det på 2 olika soppor en löksoppa och en köttfärssoppa.

Efter lunchen så blev det lite lekar/tävlingar vilket var riktigt kul när allt det var klart så åkte vi iväg till Bågskytteklubben i Ortviken - Sundsvall. Det var första gången som jag sköt med pil och båge på "riktigt" eller hur man ska säga, jag har ju skutit med pil och båge som man gjort själv av pinnar i skogen.

 

 

När vi var klara så var det dags för middag på restaurang Saffran i Sundsvall

 

 

Jag har även hunnit med att gå på Bio på Folkan i Söråker med min älskade vän Linda. Vi såg filmen Där kräftorna sjunger, filmen var lika bra som boken men det enda som jag kom på typ en vecka efter att vi hade sätt filmen var hur hennes man hittade boken som hon hade gömt som visade att det var hon som hade haft ihjäl killen tidigare.

 

Kanske inte ska avslöja var eller hur han hittade den i filmen eller i boken så jag inte avslöjar allt för mycket.

 

 

Annars har liver mest rullat på i en rasande fart som alltid.

Igår så var jag med min älskade vän Linda på Birsta och där så shoppade jag att par nya gympaskor på Stadium Outlet.

Ett par Reebok för 299kr Klicka HÄR för att se vilka som jag köpte

 

 

Idag så var det meningen att jag skulle vara med min älskade vän Jossan men igår kväll så fick jag tyvärr lov att ställa in för då nös jag och snorade mer än jag gjort under dagen.

 

Jag känner mig inte ett dugg sjuk och efter att jag fick hem allergitabletter och nässpray så är jag mycket piggare och hoppas att denna snuva försvinner helt tills på måndag för dels har jag inte tid att vara sjuk och dels för att jag inte har någon lust till det.

På måndag kväll så ska vi nämligen tacka av våra säsonsarbetare på kyrkan som jobbar sin sista dag på måndag, sen kommer dom tillbaka igen den 2 maj 2023.

 

 

Nu ska lilla jag ta och avsluta här och lägga mig ner och vila lite för inatt blev det inte alls någon bra natt för jag har snorat ocg varit väldigt täpt i näsan.

 

 

Ha det gött mina kära läsare och hoppas ni är pigga och glada

 


 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards