ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Nya filmer på G

Av Cattis - 30 april 2013 20:57

Känner mig lite som ett barn på julafton just bara för att jag fick bara för att jag fick ett ryck o beställa lite film från discshop.se

 

 

Jag beställde dessa filmer:

 

 

 

 

Längtar tills jag får hem dessa filmer i brevlådan =)

 

 

En annan sak som jag har lite problem med... mina hörlurar brukar sälla hålla mer än några månader för sen så lägger typ nästan alltid den högra luren av, av nån konstig anledning.

 

Så nu tänkte ja kosta på mig ett par andra lurar i nåt attat märke men de e ju alltid så svårt o veta vad man ska köpa för några hörlurar för ja e inte så pigg på o köpa sånna som täcker hela örona eftersom att ja vill kunna använda lurarna även när jag cyklar o sen så e de ju de att jag bär ju glasögon så de får ju inte klämma på örona så jag får ont av skalmen på glasögona. (fick det av ett par hörlurar som jag älskade som jag med tårar i ögona ge bort till min lillebror)

 

 

O sen har jag svårt att använda lurar som man petar in i örat alltså in i hörselgången, pga att jag får klåda av dom efter ett tag.

Så när jag ska köpa hörlurar så blir de ju alltid sånna med snäckor alltså sånna man inte peter in i hörselgången.

 

 

Just nu så funderar jag på dessa hörlurar.

 

 

 

 

 

 

Svårt fall docktorn grät hehe ne vars men svårt val för lilla mig.

Tänkte att jag skulle dra in på Birsta imorron o kolla på dessa 3 o se vilka som jjag bestämmer mig för.

 

Dessa 3 hörlurar finns på Kjell & Co   

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 
 
Jossan

Jossan

5 maj 2013 22:57

Har du Blu-ray spelare nu, eftersom den ena filmen du köpte är en kombinerad DVD och Blu-ray?

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Cattis

6 maj 2013 14:24

Sv: Nej, jag har ingen blue ray spelare... jag köpte den för att den var billig och så följde det ju med en vanlig dvd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards