ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under februari 2019

Av Cattis - 24 februari 2019 16:11

Idag kom en kompis och fikade som inte kunde komma igår när jag hade kalas.

 

Jag fyllde år på Alla hjärtans dag men har valt att fira en vecka efter.


 

Men i alla fall så kom några av mina vänner som jag träffar allt för sällan nu för tiden av olika orsaker, men även om vi inte ses eller hörs varje dag eller varannan för den delen   så har vi inte glömt varandra, vi hörs någon gång ibland.

 

 

Det sägs ju att bra vänner är som stjärnor, man ser dom inte alltid men man vet att dom alltid finns där.

 

Det stämmer så bra, vi ses inte ofta men när vi väl ses så är det som om det var igår   

Jag har så underbara vänner och är så glad att jag lärt känna dom.

 

 

En av mina vänner har jag känt i omgångar typ,  vi träffades genom min gubbes arbetskamrat men sedan tappade vi kontakten och av en ren slump så började hon jobba som asistent åt en arbetskamrat och där igenom så blev vi vänner igen och det är jag glad för.

 

En annan kompis fick jag när jag fick brev hem i lådan, om jag ville komfirmera mig, just då visste vi inte att det skulle bli början på en livslång vänskap.

 

2 av mina andra vänner träffade jag genom att jag bestämde mig för att jag ville börja träna, jag som var en blyg tjej och smått osäker som knappt kände en kotte här, men med tiden så blev jag säkrare och säkrare i mig själv och vågade ta kontakten och vågade mig ut på säker mark.

 

1 Tjej lärde jag känna mer o mer av att hon oxå började gå på samma träningspass som jag, hon är en härlig och glad tjej med myyyyycket energi   

 

 

Sen har jag lärt känna några av mina andra vänner genom både Dagliga Verksamheten och att jag började nere på Kyrkan   

 

En tjej lärde jag känna genom att hon blev min kontaktperson, en jättegullig tjej.

 

Så blev det början på en livslång vänskap   

 

 

Jag är så glad över mina fina vänner, många av oss ses inte som sagt tidigare så ofta men vi vet att den andre finns bara ett meddelande bort.   

 

 

 

Men igår som sagt så blev jag firad av alla dessa fina vänner, jag bara älskar att fylla mitt hem med massa fina vänner och familjen såklart.

 

Så i denna lägenhet finns det en massa kärlek i väggarna   

 


 

Här är en bild på alla fina presenter som jag fick  

 

 

(Det som inte fnns med på bilden är en fin blomma, ett set med armband och örhängen, och 2 blockljus)

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards