ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under mars 2019

Av Cattis - 15 mars 2019 20:58

Idag började dagen som vilken annan dag som hälst i veckan med att klockan ringde och det var dags att kliva upp ur den varma extremt sköna sängen (speciellt när man vet att man måste kliva upp  ) klä på sig och fixa frukost, för att till sist knalla iväg till jobbet.

 

 

Väl på jobbet så var det bara soft, inte mycket att göra utan mest en massa surr och sedan kolla lite nyheter från Sundsvalls tidning och självklart läsa dagens horoskop.

 

 

Idag fick jag hjälpa till med disken efter lunchen för dom som egentligen hade disken var ute och åt med sin grupp, men det gjorde inte mig så mycket.

 

 

 

Efter lunch sen så kom min jobbarkompis/kompis upp en sväng för att hälsa på dom andra lite innan vi tillsammans gick ner först på posten och sedan på Willys hemma för att handla lite bullar.

 

 

Det blev en riktigt bullfest med Pepsi Lime till   

 

 


 

 

Vi surrade och fikade i ett par timmar innan vi tog bussen in till Birsta, Jossan hade inte så mycket för sig så hon ville göra mig lite sällskap   

 

 

 

Vi gick runt och kikade lite inne på Birsta City.

Jag hittade en snygg keps till min älskade gubbe.

Tyvärr kommer jag inte ihåg vad affären heter där jag köpte kepsen   

 

 

 

Innan vi avrundade inne på Birsta City så hamnade vi inne på Wongs Asian Kitchen och åt varsin 12 bitars supergod Sushi.

 

  

 

Här på bilden (den till höger) hade jag precis fått upp wasabi bakvägen upp i näsan, jag lovar er det var nästan värre än att få kolsyra i näsan för jäklar var det sved   , det kändes ända bak i nacken, det var nästan som att få 1000 nålar i nacken, inte ordagrant nu men ni kanske kommer ihåg hur de var när man var yngre när man "körde" 1000 nålar på armen svårt att förklara men det är som att det sticks tusen gånger om. tänkte för den som inte vet vad jag menar   

 

Jossan prata strax innan om hur hemskt det var att få wasabi i näsan, o själv visste jag ju inte hur det kändes eftersom jag sällan äter wasabi, och bar minuten efter så fick jag känna på det   

 




Spana gärna in Jossans blogg när ni ändå är i farten   

 

https://nouw.com/mynameisjossan (klicka bara på adressen så kommer ni vidare till hennes blogg)

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Skapa flashcards