ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Cattis - 4 april 2013 15:31

E fortfarande kvar på jobbet, för vi ska ha matlagningscirkel del 2 med Fritiden ikväll... Så jag passar på o blogga lite granna från jobb datorn.

 

 

Vet inte riktigt vad ja ska skriva, känner att ja har lite dålig fatansi just nu.

 

Har vare riktigt seg idag då det blev sent igår släckte väl ner allt vid 00.30 nån gång men men man får skylla sig själv.

 

Imorron så kommer de o bli en riktigt skön dag för då slutar vi 13.00 fast jag får ju lite dispans så att ja får dra direkt efter att vi diskat klart för naturligtvis så va de ju våran tur o ta disken, annars så hade jag drage redan vid 11.30

 

 

Så vad har hänt för kul idag så? Ja de e inte möe de...jag o en till satt o jobbade med datorn o dom andra jobbade på med sitt.

O så var några nere på affärn o handlade till fritiden.


Till 2 fikat så läste vi några repotage som vi hade klippt ut.

 

 

 

Ne nu har ja inge mer o skriva för tillfället kanske bloggar mer ikväll, annars så syns vi mer imorron.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards