ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Cattis - 6 april 2013 10:40

Jag har sutte o rensat denna lilldator i flera dagar för att ja skulle kunna blåsa den o igår kväll blev jag klar och kunde blåsa den o när alla inställningar var klara o datorn starta upp så fick ja ju tillgång till nät....dock va de ju gubbens nät o nu så tänkte ja att ja skulle gå in på mitt eget nät men tji fick jag, datorjäveln vill inte ansluta på mitt bredband o ja fattar inte varför för jag har ju inga problem med varesig mobilen eller stordatorn.




Aja ska fråga gubben om han kanske kan kolla på mitt modem o se om han kanske kan hitta felet.
Men men de e väl inte meningen att ja ska sitta vid datorn.




Mina planer för dagen e inte många, tänkte snart sätta mig o äta lite frukost, efter att ja fick sovmorron till 9.55, o de va ruskigt skönt o få sova länge...
Efter frukosten så tänkte ja ta hand disken o sen ska jag ta en promenad med kameran.





Ha de gött
På återseende


<3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards