ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under november 2018

Av Cattis - 24 november 2018 17:12


I torsdags när jag var in på Bista så fick jag för mig att gå in på Skopunkten och kolla efter ett par nya vinterskor, hade turen att hitta ett par som var skitsnygga och dom passade mina fötter, o då ska ni veta att jag har väldans problem att hitta skor just för att jag så lätt ont i fötterna...

 


 

Jag gick runt i butiken i kanske 10-15 minuter med skorna på och tyckte att dom satt bra och sulan var lagom mjuk mm.

 

När jag kom hem så fortsatte jag o gå i skorna inne för att verkligen vara säker innan jag gick med dom ute...

 

Nu har jag gått men skorna ute 3ggr och nu får jag jättont i tårna av skorna    

 

 

Hoppas ju på att det ska bli bättre när jag gått in skorna lite, men är väldigt tveksam tyvärr.

 

När jag hade sådan tur att det till och med var rea på dom (Black friday), Är ju i så stort behov av nya vinterskor just för att dom som jag köpte på wish för kanske 1år sedan är ju så förbaskat hala, det är som att gå på is med dom bara det är lite underkylt på backen.

 

 

 

 

 

 

Men annars så rullar dagarna på i full fart, man hinner ju knapt blinka förrens det är måndag typ.. Och nu så närmar vi oss slutet av tränings terminen på Korpen, tror det bara är 2 gånger kvar, och så ska man börja tänka på alla julklappar som ska köpas mm.

 

Iår kommer denna jul inte bli som vanligt eftersom älskade lilla mamma inte kommer att vara med fysiskt, men det kommer nog att bli bra ändå, vi har inte bestämt än riktigt hur vi ska göra, om det bli jul hemma hos mig här i norrland eller om det ska bli nyår här uppe.

 

 

Men en sak är säkert att Kalle Anka och hans vänner ska vi se tillsammans på julafton   

 

 

Åhh vad jag saknar mina små älskade busiga syskonbarn Jennifer, Stephanie och Sebastian   

 

Det här är en bild på mig och Stephanie i somras (har frågat både Stephanie och hennes mamma om det var okey att dela den här bilden)

 

 

Här är Stephanies busiga lillebror Sebastian

(Har frågat hans mamma om det var okey att dela den här bilden)

 


 

Här är min busiga brorsdotter Jennifer  

(Har frågat både jennifer och hennes pappa om det var okey att dela den här bilden)

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Skapa flashcards