ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Cattis - 24 april 2013 14:38

Snart e de äntligen slut på dagen och man får gå hem.

Eller idag ska ja fuska och ta bussen hem för att jag har ont om tid när ja kommer hem för jag blir hämtad av min träningskompis 17.25 för då ska vi iväg på träning.


Det var meningen att ja skulle cykla idag men eftersom det spöregnade imorse så tog jag mig en promenad istället och tog med mig mitt paraply.

 

 

Idag på jobbet så har de vare lungt, men ja fick mig en överaskning imorse när ja kom på jobbet för att ena våran gruppledare som vanligtvis är ledig på onsdagarna var här på jobbet idag.

 

Men det var för att de va några som skulle va med på nån föreläsning eller va de nu va men iaf så blev "ledaren" sjuk så då som tur va kunde Harriet våran gruppledare hoppa in istället eftersom det skulle handla om hjälpmedel.

Så ibland har man tur i oturen.

 

 

 

Jag var inte med och lyssnade utan jag jobbade på med mina uppgifter som jag hade fått av Inger (våran andra gruppledare) imorse innan hon gick iväg på kommunen där hon jobbar på onsdagarna.

 

 

 

De upp gifter som jag hade fått var att:

 

Ta hand om den lilla disk som vi hade

 

Kopiera till vårat Fritidsblad

 

Och skriva namn på framsidan till Fritidsbladet (så vi har koll på att alla som ska ha ett Fritidsblad får ett)

 

Hitta igen svaren till frågorna till "Lilla Holmgången" som ska bli nån gång (har inte riktigt koll på när)

 

 

O nu så hade ja lite tid över så då tänkte ja de att ja passar på att slänga in ett litet inlägg... o så lägga in receptet på Kycklingen som ja fixat iordning.

 

 

Så detta inlägg blir lite av en påste "Gott o Blandat" hehe

 

 

   

 

Klicka på bilden för att se den större!

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards