ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under november 2023

Av Cattis - 22 november 2023 12:18



Hallå alla mina kära läsare.

Hoppas allt är bra med er.

 

Med mig är det lite si o så.

För ca 6 veckor sedan så fick jag problem med min ischias nerv igen, jag kämpade på i ca 3 veckor med mina gamla övningar innan jag fick komma till fysioterapeften och kunde få hjälp då övningarna inte hjälpt, denna gång visade det sig att jag har fått ett litet diskbråck i ryggen som trycker på ischias nerven så jag har jätteproblem med att sitta på vissa stolar & soffor, ibland kan jag sitta en stund innan det börjar göra ont och ibland hinner jag typ bara sätta mig så får jag känning i benet och inte nog med det så har halva min högerfot domnat bort. Jag har kändel i stortån och en tå till, o ofta får jag som sockerdricka i benet, det är ganska jobbigt men ändå ganska skönt för det känns som ett tecken på att de håller på att läka och blodet börjar strömma till.

 

 

Men så ni mina kära läsare vet att jag ör kvar men har svårt att uppdatera bloggen som jag vill. 

Tyvärr har jag även fått avboka några grejer som jag verkligen hade sett fram emot, men ibland är så att livet tar med än på egna äventyr. Jag hoppas att jag ska bli frisk till jul men jag ropar inte hej än    

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards