ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Cattis - 16 april 2013 11:28

Här kommer receptet som jag lovat er.


Hade sådan tur att ja kunde fixa de på skoldatorn.

Bilderna från min och Stinas promenad kommer när ja kommer åt min stora dator som tyvärr är kvar nere hos mamma.


Men ja ska ner till mamma imorron så jag ska försöka fixa de nu innan söndag men ja kan inte lova någe för att det är mycket nu som händer.


Som imorron kommer ja ner till Norrköping ca 18.10 o så är vi i Viken (Valdemarsvik) nån gång vid 7 tiden så då lär ja va ganska så mör.

På torsdag så ska syrran ha uppspel, hon går sista året på dans och teater på Haga skolan i Norrköping, o så ska jag o mamma hjälpa morfar o packa för han ska flytta till en ny lgh o så ska jag o mamma hinna med en tripp till Örebro för att fira min brorsdotter som har fyllt 2år.



Så då kan ni förstå att de kan bli snävt om tid för att hinna med o lägga upp bilder.

Men ja ska göra mitt bästa för att hinna med mig.   




 




Klicka på bilden för att se den större =)







Ha de gött


På återseende 






Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards