ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under mars 2020

Av Cattis - 11 mars 2020 22:02


Hej o hå vad det går, idag så körde vi ett mix pass på ca 2 timmar där 4 olika ledare fick dela på tiden, vi var ca 28st som deltog idag   .

 

Vi fick testa på Cirkelträning, Medelgympa och HI Intervall och jag kan ju lova att det var jobbigt som satan precis som det ska vara   

 

 

I vanliga fall så går jag på medelgympa på måndagar, Vattengympa på tisdagar och ibland så går jag även och tränar på onsdagar på HI Intervall.

 

 

Idag så bjöds de på lite gott att dricka, digestive kex och finkrisp så fick vi välja mellan 3 olika mjukostar till (ädelost, mild mjukost och en lite kryddigare mjukost) på mitten av passet så vi fick tanka lite energi för att orka med det jobbigaste alltså Medelgympan och Hi Intervall, visst cirkelträningen var smått jobbig på vissa ställen men ändå en piece of cake i jämförelse   

 

När vi började närma oss slutet av passet så kände jag att energin började sina och det blev så varmt att de kändes som om man stog i en bastu och tränade   .

 

 

 

 

 

 


På Korpens Gå bingo så jobbar du var 3e söndag.

Vi är just nu 3 gupper som turas om att jobba varje söndag.


Själv har jag varit med och jobbat på Korpens Gå Bingo sedan hösten 2013 och trivs jättebra.

 

Tveka inte att höra av dig om du är sugen att börja antingen som Gruppinstruktör eller på Gå Bingon.

Du kan läsa mer på Korpens hemsida

Du kan även maila till:

info@korpen-timra.se



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Skapa flashcards