ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under september 2015

Av Cattis - 9 september 2015 17:08

Hej igen mina kära läsare!
Tänkte meddela att jag kommer inte att ta bort bloggen men att jag kommer ta en paus på obestämd tid, för dels så har jag tappat glöden och inspiration för att fortsätta.

Har fått lite tips av min kompis Jossan om hur jag ska få lite inspiration och hur jag skulle kunna förändra lite men ändå inte tappa bort mig själv.

Ha de gött mina kära läsare
Så återkommer jag när jag fått eld på glöden ;-)

Av Cattis - 9 september 2015 10:22

Har funderat lite nu en stund om jag kanske ska lägga ner bloggen, för dels så är jag ju inte själv speciellt aktiv längre eftersom jag inte själv tycker att jag har någe bra o skriva alla dagar....

 

 

Många dagar så händer de inget som är värt att skriva om här.

 

 

Eller ska jag bara pausa den ett tag för o se om ja känner för att ha den kvar eller om ja bara ska skrota den.

 

 

Som ja känner nu så gör de inte mig något om ja skrotar den för jag har ju ändå inget att skriva om som de känns...

 

o skriver ja så är de ju ändå ingen som lämnar en kometar.... O skulle de vara någon som komenterar så är de ju min kompis Jossan som lämnar ett litet tassavtryck   

 

 

 

Nää, nu ska jag inte vara negativ här utan tänka possitivt o så önskar jag alla en toppen dag så kanske vi hörs i framtiden igen   

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

Image and video hosting by TinyPic


Av Cattis - 2 september 2015 19:52

I går så blev de träning start för min del, de började egentligen i måndags men då kom jag hem så sent så då han jag inte iväg på måndagsgympan.

På vattenträningen igår så hade Angela våran ledare fixat ett helt nytt pass o så lite annorlunda musik jämfört med vad hon haft förut, men de funkade kalas till dom övningarna som vi skulle göra.     

 

Men de känns så skönt att ha fått köra igång igen.

 

Lite tråkigt idag att vi inte fick igång musiken, men de funkade att träna ändå för det var en som la sin mobil i mitten av gympahallen så vi fick lite musik så o så fick Linda våran ledare hålla kolla på tiden, men ska inte klaga för de gick ju bra o träna ändå..

 

 

Här kommer ett schema om även ni blir lite sugna o pröva på korpens träning. Detta schema är för för Korpen Timrå   

 

 


 

 

Ha de gött

 

På återseende

Image and video hosting by TinyPic


Av Cattis - 1 september 2015 09:30

Nu så är min lilla bebis hemma igen, efter att ha vare hos mamma sedan i mars.

 


 

Min älskade bebis Sigge, inte för att han är någon bebis längre för han är ju trots allt 6år   

 

 

 


 

O själv är jag hemmkommen efter en vecka nere hos mamma.

 

Veckan nere hos mamma har gått jätte fort o vi har knappt vare hemma känns de som.

 

 

Måndag: Då kom jag ner till Norrköping med tåget ca 18.40

 

Sedan har veckan gått så fort o man vet kanppt vad man gjort.

 

 

I torsdags så var det begravning, det var en jätte fin begravning men det var riktigt jobbigt att säga Hej då till min älskade släkting, det känns liksom inte som att de va på riktigt för de har gått så fort. Förra året vid denna tid satt han där hemma i sin lgh o var hyfsat pigg och pratglad.

 

O nu har han tynat bort för att sedan somna in och få återförenas med sin älskade där borta i Nangijala, där inga bekymmer, sjukdomar eller tid existerar.

 

 


 

 

I fredags kväll så fick vi en paus i vardagen då en fd granne ringde och frågade om vi ville komma på grillfest, så sagt o gjort, de blev en riktigt trevlig kväll.

 

Vi var då 5 pers sammanlagt o de blev lite grillat och en hel del surr, men det starkaste jag drack de var vanligt kranvatten o de dög alldeles utmärkt åt lilla mig   

 

 

O de va riktigt mysigt för vi gjorde brasa i grillen efter att vi hade grillat färdigt, för o få lite värme och mys

 

 


 

 

 


 

 

Ha de gött

 

På återseende

Image and video hosting by TinyPic


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards