ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg under februari 2022

Av Cattis - 15 februari 2022 11:11


Hej allihopa nu kommer ett litet inlägg om gårdagen.

Igår var det en speciell dag då det var Alla   dag och då kan man tolka den som man vill alltså man ska ju absolut tänka på kärleken o då kan det vara till en familjemedlem eller en partner ett husdjur eller varför inte bara kärleken till sig själv.

 

Igår var det även min 37e födelsedag och den firades på bästa sätt nämligen först med lite jobb inne i After School rummetpå In Between och sen go fika, det blev en supergod semla med jordgubb och då hade dom bytt ut mandelmassan mot jordgubbssylt och det var helt gudomligt gott.

 


 

Kvällen avslutades med litte Medelgympa på Böle skola med Pia och andra träningskompiar, vi var totalt 14st och mina 13 härliga kamrater sjöng för mig innan passet började, jag tyckte inte det var pinsamt eller så utan bara kul och jag kände mig upprymd   .

 

 

Idag däremot så är jag ledig från jobbet för det ska komma ett par som ska byta rören under diskbänken i köket, men ärligt talat så tvivlar jag på att dom dyker upp idag för det tar några timmar att fixa de och jag skulle tro att dom har lunchrast just nu då klockan är 11.34 i skrivande stund.

 

Men om inte annat så får jag väl njuta av en extra ledig dag   

Min planer för denna dag är att ta en promenad upp till Ica Anderssons sen och hämta min kladdkaka som jag fick i gåva för att jag fyllde år, från Willys fick jag en Noblesse och Coop fick jag erbjudande om toapapper/hushållspapper för 5kr     

 

Kvällen däremot kommer nog att spenderas i soffan hos min älskade gubbe

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards