ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Cattis - 29 april 2013 17:09

Idag så har jag och Inger vare på Öppna förskolan där jag gör praktik på måndagarna.

 

Så jag hjälpte till och plocka fram och efter de så va jag lite med barna som lekte, efter de sen så var det dags för sångstund.

 

Efter fikat så va de dags o plocka ihop allt och diska.

Imorron så ska jag tbx på öppna förskolan för dom ska ha liten Valborg så då ville jag vara med på det.

 

 

När vi kom tbx på jobbet så va de bara o käka lite lunch, men ja åt inte speciellt mycket för jag va inte hungrig o så kände ja mig allment irriterad på saker o ting. Hade känslan av att jag hade vaknat på fel sida av sängen imorse.

Men nu känns de mycket bättre o ja känner mig gladare och ser fram emot gympan ikväll.

 

 

 

O ännu gladare blev jag när jag fick lite student bilder av gubben alltså bilder från min student 2005.

 

Tänkte dela med mig av några stycken till er   

 

 

         

 

 

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE


På gruppfottot så är det bara han i randig tröja som är från min klass rästen är från IV   

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards