ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Cattis - 29 november 2012 16:44

I måndags efter träningen så fick jag smått träningsvärk i bena och Cathrin som har vattengympan såg ju till att ja bättra på träningsvärken i tisdags men igår på cirkelträningen så tränade jag bort den träningsvärken men istället så fixade ja träningsvärk i armarna istället hehe.



Nu när ja kom hem så fick ja för mig och kolla min gamla almanacka hur länge som ja har gympat med Korpen o såg att ja började på Vattengympan 14/9 -10 och jag började på Medelgympan 25/10 -10 och sen dess så har jag fortsatt men att jag har ökat på med ett pass fast Cirkelträning.

Sen jag gick med och börja träna med Korpen så har jag gott ner 12kg    

 

-----------------------------------------------------------------

 

 

Idag på jobbet så har de vare en lugn dag.

Har kokat om en av marmeladerna som vi gjort för den hade inte stelnat som den skulle.

 

O så har ja sutte vid datorn lite granna och letat efter lite bilder o fakta om Grekland.

 

När jag satt där vid datorn så kom min kompis och så satt vi och diskutera om nån film ja inte kunde för mitt liv komma på vad den hette så nu när jag sitter här och försöker uppdatera min blogg så fick ja mezz från min kompis för jag hade fått för mig att filmen utspelade sig i Indien men ack så fel ja hade för den utespelar sig i Phuket eller iaf så heter den "En gång i Phuket"

 

o gu så kul jag fick o mamma med... så mitt lokalsinne e nog inte det bästa för ja sa att de va nära nog men min kompis sa de att de e långt emellan haha





 

 

 

-----------------------------------------------------------------

 

 

När ja höll på och rota i skåpen förut så hitta jag mina signerade orkesterkort från alla gånger som jag har vare på olika danser.

Fast det är bara Titanix som jag vare på flera ggr.

 

 

 

Mina största idoler Titanix

 

Mammas stora idoler (Streaplers)

 

Detta band och Donnez spelade på båten Cinderella 9-10/5 -12

 

 

 

 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards