ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Cattis - 14 november 2012 16:50

Idag har de vare en lugn dag på jobbet , eller de brukar alltid vara lungt på onsdagarna då alla på jobbet lediga på onsdagar.


Orkar inte gå in närmare på vad jag gjort idag då de e ganska ointresant.

 

Anledningen till att ja e pissed off e att de har strulat med både Parlino och Comviq alltså jag har försökt och skaffa Comviq fastpris med mitt nuvarande nummer men vänta 4a dagar men inget simkort kom och så tog jag kontakt med Comviq så då fixade dom till problemet o då efter det så kunde jag göra en nybeställning på kortet och har nu väntat på de igen men inget kort har komme så jag fick ta kontakt med Comviq igen och de e bara de att det är Parlino som strular så nu har jag mailat till och får vänta tills imorron innan jag får svar.  

 

 

Och det värsta är att jag ska åka ner till mamma imorron bitti och ska vara där i lite över en vecka, och så har jag tomt på kontantkortet.

 

 

Så just nu känner ja mig bara stressad över hela sitvationen.

Men nu så ska jag iväg på träning o de ska bli riktigt skönt de.   

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards