ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Cattis - 10 november 2012 12:14

Hallå! Tänkte testa att blogga här för o se om ja kanske kan få fler läsare, just nu så bloggar ja på blogg.se men ja tycker inte att de e nån fart å de stället utan de e mest dött.

 

Jag har anonserat ganska mkt om min blogg men får ändå inga läsare, kanske e de för att ja bloggar om mitt liv o min vardag eller kan de va för att den inte e intresant helt enkelt?

Men iaf så tänkte ja testa och blogga här ett tag samtidigt som ja har min andra blogg för att se om detta ställe kanske är bättre....

 

Kanske e blogg.se mer för dom som e duktiga i html koder?

om ja säjer som så så e ja urusel på html koder eller snarare ja kan typ inget alls, har försökt att kolla på klipp på youtube hur man ska göra mm men ja fattar ändå inte...

 

Har även försökt mig på att lära mig Gimp men de går ganska så trögt där med....när de gäller sånna saker så har ja ganska svårt att lära mig och även förstå..men de som e svårast för mig e att komma ihåg från gång till gång hur man gör..

 

Jag har ett lättare funktionshinder som gör att vissa saker blir svårare att lära in än andra saker... och när ja inte riktigt förstår eller hänger me så känns de ganska stressigt o bara jobbigt så de slutar me att ja helt enkelt lägger ner och går på de ja kan eller försöker o hitta lättare genvägar till lyckas me saker o ting.

 

 

 

Men iaf om ni känner er nyfikna att kika in på min andra blogg så här e adressen.

 

ninjafisken.blogg.se

 

 

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards