ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Cattis - 19 november 2012 11:07

Idag har ja ingen bra rubrik o skriva så den får bli som den blir.

 

Men iaf kan ju berätta lite om gårdagen innan jag börjar med denna dag.

Igår så va de ganska lungt på förmiddagen, men på eftermiddagen så var mamma o jag på LR konsulent möte alltså ett möte för dom som säljer LR´s produkter..e inte så insatt i de hela för jag säljer ju inte LR men mamma gör de..och vad det är för prudukter e smink, parfymer, aftershave, duchgelé ja det mesta med andra ord.

 

De va ett ganska så intresant möte även om inte jag vill sälja LR´s prudukter även om de skulle behövas ibland för att tjäna in några extra salntar till kassan.   

 

 

Efter mötet sen så drog mamma o jag till Gusum för o hämta min bror som va där med ett par kompisar...vi tog även en sväng upp på Björnvägen där vi bodde fär ca 12år sedan ca och i dagens läge så finns de inga hus kvar där men att grunden till husen och så tomterna finns kvar men eftersom det inte är någon som har hållt efter där i området så ser det ut som djungel där o då menar jag verkligen att de ser ut som djungel för det är övervuxet och buskar o träd växer villt.

 

När vi kom hem sen så tog vi de lilla lugna innan vi fixade med maten.

efter maten så hände de inte så mkt heller.

 

 

 

Dagens planer är inte många eller kanske de beror på hur man ser på saken.

Mamma o jag ska åka till Sörping (Söderköping) och handla mat o så ska vi på nya Dollarstore som har öppnat i Willys gamla lokal.

Vi ska även en liten sväng till Norrköping innan vi ska stanna och handla i Sörping (Söderköping)

 

Ikväll så blir de nog bara lungt för ja lär va ganska trött då för de brukar ja alltid bli efter att ja har handlat.

 

Ne nu ska jag göra lite annat annat innan vi ska åka iväg.

 

 

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards