ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Cattis - 13 november 2012 11:20

Idag så har jag skoldag. alltså jag går i skolan en dag i veckan på tisdagar.

idag e de en riktigt kul dag i skolan inte för att de brukar vara tråkigt men idag va de lite extra kul, för vi håller på och fixar almanackor.


Vi får göra 2st antingen likadana eller olika jag har valt att göra 2 likadana.

Och så har jag gjort en enligt mig en riktigt snygg framsida med personliga bilder.

Jag ska ge bort dessa i julklapp till någon eller några i familjen/släkt, har inte riktigt bestämt mig vem som ska få alamanackan av mig.



Jag har jobbat i programmet Microsoft Publicher i vissa officepaket så följer detta program med.



Efter skolan idag så ska jag dra in på Birsta och handla lite...

När ja kommer hem så ska ja ta de lite lungt innan jag ska iväg på vattengympa.

Nästa vecka så blir de ingen träning för min del för då e jag hos mamma.


På fredag så ska jag med en kompis på Titanix (dansbandet) och jag längtar verkligen.

Jag har inte träffat dom sedan i sommras när jag och min kompis var där och lyssnade. Eftersom ja inte e någon höjdare på att dansa så sitter ja oftast på scenkanten och diggar o självklart så knäpper ja ju en del kort.


Min tanke med alla kort jag knäpt när jag har vare när dom spelat är att ja ska göra ett bildspel med dom finaste korten jag knäppt på dom o så ska jag lägga min favorit låt/låtar till bildspelet.









  


Ett litet smakprov på min alamancka jag gjort.



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards