ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Cattis - 27 november 2012 16:25

Idag så har jag vare i skolan.....På förmiddagen så läste ja lite engelska som ja brukar, på eftermiddagen så blev de lite data + lite annat..

Så idag har de vare en lugn dag.



När ja kom hem så har ja inte gjort speciellt mycket, ja har betalat mina räkningar och så smurfat lite granna på nätet i brist på annat.

 

 

Om lite mer än 2 timmar så blir jag upphämtad av min träningskompis o så ska vi på nästsista passet med vattengympa.

 

Samtidigt som ja tycker att de ska bli riktigt skönt med ledigt från gympan tycker ja att de känns sådär att de tar slut för denna termin.

Men till vårterminen så tar man ju nya friska tag och så får man kämpa med dom extra kilona man oftast drar på sig under julhelgen.

 

 

Men en sak märkte ja idag på skolan när ja skulle gå ner för trappan efter att ja o mina 2 kompisar hade sutte uppe i våran myshörna va att ja har smått träningsvärk i låren...o de va ganska länge sen som ja hade träningsvärk i låren..

 

Så ja tror Camilla måste ha kört lite extra hårt med oss igår nu när Pia e på semester. 

 

Det som e tråkigast när Pia e borta e att då har ja ingen sällskap på vägen hem från gympan, fast vem vet hon kanske tänkte detsamma när ja va borta förra veckan. hehe

 

 

 

Ne, nu har ja inge mer vättigt att skriva om hehe

eller jo, om ni känner er lite sugna på vad jag på skolan förutom att läsa engelska

kolla in HÄR






 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards