ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 6 maj 2014

Hej hopp

Av Cattis - 6 maj 2014 18:10

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg men jag skriver så fort jag har något att skriva om, för jag tror inte ni heller skulle tycka att de va så intressant om jag skrev samma sak varje dag för de e typ samma saker som händer om dagarna.

 

 

Idag var de kyrkis igen, o de kom ganska så många barn...men jag tyckte inte att jag var allt för närvarande i huvudet för jag känner mig ganska så mossig i huvudet.

När alla föräldrar och barn hade gått hem så var det dags för städning för de låg leksaker överallt o de tog sin lilla stund att plocka ihop allt.

 

 

Efter kyrkis så var det hem o käka lite lunch o så kunde ja inte låta bli att kolla på filmen "Loving Annabelle" jag har sätt den nu 4ggr sen jag råkade springa på den inne på swefilmer.com Jag tycker filmen e superbra o så himmla mysig.

 

 

 

 

Igår så fick ja för mig att jag skulle skriva lite i min kära dagbok, o upptäckte att de var 2år sedan sist som jag skrev i den. Jag fick nästan en liten chock för att jag har försummat min dagbok väldigt mkt sen jag skaffade bloggen för jag har typ inte haft något att skriva om i den, men igår så blev de 6 sidor i dagboken om sådant som jag inte kan skriva om här utan bara var tvungen att få ut ur mitt kära huvud.

 

O igår så blev de även en kort sväng på Birsta med min kompis Carro för vi båda hade ett litet ärende dit så då tog vi o åkte tsm dit så fick vi lite sällskp me o de va inte helt fel..... så de blev lite surr mellan oss där inne o sen när vi stannade här utanför mig så blev de en hel del surr till om dittan o dattan. Carro är en sådan härlig person som man kan prata om allt med o då menar jag verkligen ALLT.

 

 

Nog för att jag har några kompisar som jag kan prata med om saker o ting men henne så kan man verkligen surra om ALLT och hon är sådan härlig person att hon lyssnar på vad man har att säga och man behöver inte skämmas över att man kanske kommer med något dumt eller pinsamt utan hon är verkligen som en ängel som finns där, o självklart så surrar även hon om saker med mig och jag finns där och lyssnar på vad hon har att säga.... Och när vi umgås så har vi superkul ihop.

 

 

De känns som om jag skulle ha känt Carro hela mitt liv fast vi bara känt varandra i ett ½år typ. Lina är oxå en sådan härlig person att umgås med, men henne har ja inte hunnit att umgås så mkt med som med Carro så de e något jag vill ändra på. Jag är så glad att jag fått lära känna Lina & Carro, brudarna som jag får äran att jobba med på kyrkis. 

 

 

 

 

 

(Bilderna har jag hittat på nätet)

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards