ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Cattis - 17 november 2012 23:58

Idag så åkte jag o mamma hem till syrran o hennes lilla familj. O väl där så blev de lite bus o mys med hennes mysiga lilla dotter o så mycke surr me syrran o hennes kille. Vi blev ävem bjudna på mat där, vi fick npn potisgratäng med korv och kantarellsås, de blev riktigt smarrigt de. O efter maten så kolla vi på filmen "Herbie fulltankad" och efter de så glana vi på."Så mycket bättre" det var Magnus Ugglas tur att ha sin dag och den som jag tyckte gjorde hans låtar bäst idag var Miss Li.

Ne nu ska jag sova lite för de e ju en dag imorron med.
Ha de gött
på återseende

(Mobilbloggar just nu)

Av Cattis - 17 november 2012 11:32

Igår/idag så var jag och min kompis Carro på Titanix (Dansbandet) när dom spelade på Borgen i Norrköping. Vi hade en toppen kväll/natt Jag satt ganska mycket på scenkanten medans Carro stog på golvet vid scenen, för scenen e ganska hög så de e ganska svårt o hoppa upp på den. 

 

 

De e inte så mkt att säja om kvällen mer än att vi hade en toppen kväll och så sjöng vi för Henry "Kixa" för han fyller 40 och så ska han gifta sig idag.

så han lär nog inte ha fått många timmars sömn inatt hehe.

 

 

 

 


                                         

 

 

 

 

   

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards