ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Cattis - 12 november 2012 21:17

Är hemkommen från gympan för en stund sedan. Förutom att de va så varmt i gympa hallen o ja ganska trött i kroppen så gick de riktigt bra, kanake var ja trött för att de va varmt i hallen eller för att de e måndag i största allmenhet? De får ja nog icke veta hehe. Iaf så e måndagarna den bästa dagen på veckan just för att ja älskar gympan o tycker att de e riktigt kul o sen så har vi underbara ledare.


Ne nu ska jag se klart på teven.
Ha de gött
På återseende

Av Cattis - 12 november 2012 17:04

Idag på jobbet så har de vare en skön dag....började med att ja fick hjälp av en tjej som praktiserar inne på Dagcenter att tejpa hälsenan igen för ja ska ju ha de i 3 dagar o sen låta huden vila under natten o så tejpa om å morron, men de e bara det att ja kan inte tejpa själv utan måste ha hjälp.

 

 

Sen efter det så har dagen flytit på som vanligt med saker och ting.

O på eftermiddagen så va de ju dags o städa dessa toaletter och efter de så kom Ragna från biblioteket och läste för oss.

 

Första boken hon läste klart brydde ja mig inte så mkt om men bok nummer 2 hon börja o läsa i "De 7 dödssynderna" den va riktigt spännande även om det bara är i början än så länge.

 

Efter fika o läsning så gjorde ja inte så mycket...

 

 

 

Sen ja kom hem så har ja chattat med Comviq pga att ja beställde ett abonnemang men inte fått något nytt simkort..så när ja chatta me dom så visade det sig att killen på Parlino skrivigt in fel adress när han registrerade om mitt kontatkort på mig.

 

Och så har ja gott här och väntat och väntat....

det värsta e ju om ja inte hinner o få simkortet innan torsdag för då ska ja åka ner till mamma o jag har tomt på detta simkort så jag kan ju inte ringa eller sms:s något.

 

Jobbigt värre o detta gör mig ganska stressad över hela sitvationen.

Men men ja kan ju inget göra i nuläget iaf..

 

Tur att ja ska iväg på gympa snart o då kommer de kännas MYCKET bättre i både i kropp o knopp.   

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards