ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 6 maj 2014

Roliga frågor

Av Cattis - 6 maj 2014 15:53

*Vilken svordom använder du mest?


F*n och H****e

*Äger du en iPod?


Japp

*Vilken tid är din väckarklocka inställd på?


07.00

*Hur många resväskor äger du?


2st

*Använder du flip-flops?


Nej

*Var köper du dina matvaror ifrån?


Ica Maxi, Coop Konsum, Willys och/eller Coop

*Vilken var den senaste filmen du såg?


Loving Annabelle

*Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?


De spelar ingen roll för min del

*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?


De beror på hur mkt, men jag skulle nog köpa tågbiljetter hem till mamma

*Har någon någonsin kallat dig lat?


Japp

*Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?


Nope, aldrig

*Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?


Tror inte att det ligger någon cd i min cd-spelare just nu

*Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?


Ja, en kompis men inte tänker jag berätta något här

*När var senast någon stötte på dig? 


Kommer inte ihåg

*Vad åt du till middag senast?


Makaroner och köttbullar

*Använder du huvtröjor?


Japp

*Kan du vissla?


Nja lite granna kanske om ja inte glömt bort hur man gjorde

*Vem var den senaste som ringde dig?


Min storebror

*Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?


Har inte vare på något nöjesfält på år o dar o sen e ja inte så mkt för att åka karuseller för de går för fort

 

*Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?


Nej, de tror ja inte

*Vilket riktnummer befinner du dig i?


060

*Tittade du på tecknat när du var liten?


Japp o de kan jag göra än idag

*Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?


alldeles för stor

*Hur många syskon har du?


4

*Är du blyg inför det motsatta könet?


De beror på vem det är.. är ganska blyg mot folk som ja inte känner

*Vilken film kan du alla replikerna till?


Ingen

*Äger du några band t-shirts?


Nej, inte nu längre... ägde en Smokie t-shirt när ja var yngre

*Hur många stolar står kring ditt köksbord?


4st

*Läser du för skojs skull?


Japp, ibland så

*Pratar du några andra språk?


Kan lite halv taskig engelska men annars e de bara Svenska

*Diskar du din egen disk?


Jag gjorde tills jag fick en diskmaskin

*Har du gråtit offentligt?


Japp

*Har du en stationär dator eller en laptop?


Laptop

*Försöker du alltid lära dig nya saker?


Nja de e väl si o så med den saken

*Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?


Skulle vilja både och med piercingar e ja lite osäker till

*Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?


De beror väl på

*Kan du kasta macka?


Japp de kan ja

*Har du någonsin varit på Jamaica?


Nope, har inte vare längre än till Åland

*Vad har du med dig in på bion?


Popcorn o Dricka, ibland godis

*Vad har du för väder?


Kallt med lite soligt

*Har du en blogg?


Japp =)

*Gillar du att flyga?


Vet ej har aldrig flugit

*Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?


Snäll, ha humor

*När sov du senast på golvet?


I somras

*Vilken är din favoritdrink?


Hulken =D

*Gillar du din boende-situation?


Japp

*Vilken är din mammas hemstad?


Norrköping

*Din pappas hemstad?


Rovaniemi i Finland

*Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?


Minst 7 timmar

*Är dina dagar fullbokade och stressiga?


Nope

*Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?


Nja, fick ju en o annan tillsägelse innan våran lärare tröttnade på o säga till haha

*Vilken är din favoritfrukt?


Äpple

*Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?


Nääää långt ifrån

*Hur gammal blir du nästa födelsedag?


Hela 30 bast

*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?


Me tanke på mina stavfel så nää inte direkt petig

*Tror du på liv på andra planeter?


Japp, annars vore det slöseri på planeter

*Vem var den sista personen som gjorde dig arg?


Kommer inte ihåg

*Tror du att Gud är man eller kvinna?


När gud skapade mannen så skojade hon bara haha

*Vad var det senaste du åt?


Ärtsoppa

*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?


De beror på vem personen i fråga är

*Hur valde dina föräldrar ditt namn?


Mamma satt på toa en dag o såg mitt namn på en dassrullehållare, men ändrade stavningen lite granna (Catrine)

*Gillar du senap?


Japp

*Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?


Efter regn kommer solsken

*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?


Tror inte de

*Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?


Har ingen aning

*Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?


Har aldrig handlat där

*Tycker du om att krama folk?


Japp

*Skulle du säga att du är trendig?


Nope, klär mig i de jag känner för

*Äger du en digitalkamera?

 

Japp 2st

*Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?


Japp

*Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?


Pojken som kallades det

*Tycker du att du är attraktiv?


Nja sådär

*Vad är du allergisk mot?


Kvalster och misstänker pollen, vissa tvättmedel och vissa duschgelé

*Får du dåligt samvete efter du ätit kött?


Nope aldrig

*Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

 

Vet ej, mamma hade inget pojknamn på mig

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards