ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Cattis - 20 november 2012 21:14

För någon dag sen så hittade jag ett intresant recept på frallor på en blogg (denna blogg)

 

Detta recept hittade jag.

 


Men iaf så fick jag mamma att köpa ingredienser till brödet så idag bakade jag dom och rsultatet blev bra men min bror ville ha lite mer krydda i bara men annars så va han riktigt nöjd.

Själv så har jag inte smakat än men ska göra det imorron till frukost, ikväll orkar ja inte då jag käkade räkmacka förut.

 

 

 

Ogräddat bröd

 

 

Gräddat bröd

 

  

 

Min nya väska som jag köpte på Dollarstore igår 80kr

 

 

 

Nu ska jag se på reprisen av "Hela Sverige bakar" på Tv4 play

 

 

 


Av Cattis - 20 november 2012 14:09

Nu e jag nytatuerad igen för 4e gången.

Min bror fick för sig att rita upp ett snyggt motiv och jag tyckte att det blev riktigt snyggt och så tatuerade han de på min arm.

 

 

 


 

 

Idag så blir de annars en lugn dag...har inte så mkt och göra eller jo jag ska bara frukostfraller sen tänkte jag.

 

 

 

 

Min bror som tatuera mig:

 

 

 

 



 

 

 

 


 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards