ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Cattis - 11 november 2012 09:13

Idag så blev ja väckt av min ena mina katt genom att han var uppe på bänken och rev ner lite av min disk på golvet...

 

lagomt lycklig så fick ja kliva upp ur sängen skälla ut katten, för han vet att han inte får vara på bänken o så ställde ja upp disken igen...o tbx till sängen o vips så var hjärnan i full gång och pruducera en massa tankar så ja kunde inte somna om   så när klockan var 8.45 då gav ja upp efter att ha legat o snurrat i sängen säkert en timme.

 

Så lagomt lycklig e ja på min katt just nu.

 

 

 

Men iaf så veckan som kommer nu så händer de en massa kul som:

 

På Torsdag så åker ja ner till mamma o mina syskon

På Fredag så ska jag och min kompis Carro gå på Titanix (dansbandet) när dom spelar på Borgen i Norrköping o de ska bli jätte kul.

 

Nån dag ska ja väl även träffa mina kompis Stina....

 

den 23e Nov så ska jag, mamma o hennes bästa kompis gå på Steaplers (dansbandet) när dom spelar på Borgen.

 

 

 

O jag längtar som en ja vet inte vad, a just de o så när löningen kommer så ska mamma o jag åka på nya Dollarstore som har öppnat i Sörping (Söderköping).

 

Jag har ju vare på Dollarstore i Härnösand och i Sundsvall o nu snart i Sörping (Söderköping)

 

 

 

Men iaf mina planer för idag e inte många...

Jag har tvättstugan 19-22 

o så måste ja ta itu med lägenheten så de e rent o fint tills på torsdag när ja o mina katter ska åka ner till mamma o mina syskon.

 

 

 

 

 

Denna lilla goding va de som va så gullig och väckte mig genom o riva ner min disk i golvet.

 

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards