ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

Blir så trött

Av Cattis - 6 maj 2013 15:43

Ibland så blir jag så trött på folk som inte har ett liv.

 

Som inatt tex så va de nån påtänd idiot som var och sparkade och ryckte i handtagen på ytterdörrarna igen 03.30 inatt.

Så imorse var polisen ute och sökte efter denna person med hund, vet dock ej om dom fick tag i personen.

 

 

Men efter detta lilla missöde så hade ju självklart lilla jag svårt att somna igen så de tog en stund innan min hjärna och min puls kunde lugna ner sig o lilla jag kunde somna om igen, med påföljd av konstiga drömmar.

 

O så upp 7 på morron JIPPI NOT men men de va ju bara o pallra sig upp ur sängen och se glad ut.

Men de gick ju bra iaf, men trött var ja.

 

 

 

Men jag har ju iaf haft en toppen dag, jag var på min praktikplats idag på öppna förskolan på församlingsgården i Sörberge och det var lika kul som vanligt, men ja kom ca 10 min innan jag egentligen börjar bara för att jag var osäker på hur lång tid det skulle ta och cykla, men de gjorde inte mig någe för de fanns ju en tjej där som jag kunde surra med.

 

 

 

Jag var hemma vid ca 1 idag och solen har vare på topp så det har vare varmt och skönt i sitta på balkongen och käka lunch och bare tage de lilla lugna. Sen har ja stått o surra lite granna med grannen vägg i vägg o sen han som bor snätt under mig.

 

 

Jag måste bara säja att jag har världens bästa grannar!

 

Dom e helt underbara o surra med alltid lika glada o trevliga, men å andra sidan så e ju jag minst lika trevliga med dom.

 

För så som jag vill att dom ska behandla mig behandlar jag dom alltså med värme och kärlek.   .

 

 

O ikväll är det sista gympa passet med Pia & Camilla, de känns lite sådär för jag tycker att de sista gångerna har gått så fort så man har inte riktigt hängt med... Tiden går så fort när man har kul.

 

Nästa vecka så ska jag pröva på nå nytt träningspass som ska börja till hösten EFIT heter de, de ska bli spännande o se vad det är om det kan va någe o gå på ibland.  

 

 

Ne nu ska jag gå över till gubben o käka lite midda.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards