ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 19 december 2013

Julfrågor

Av Cattis - 19 december 2013 18:45

Hade du en bra jul förra året?

 

Japp

Vem firade jul i ditt hem förra julen / I vems hem firade du jul?


Hemma hos mamma som alltid

Vilket är ditt bästa barndoms-julminne?


Kommer inte ihåg

När slutade du tro på tomten?


Vet inte riktigt men de va nån gång när mina småsyskon var små 

Vad är det godaste du har ställt ut till tomten på julafton? 


Har aldrig ställt ut något till tomten vad jag kan minnas

Ger du något till välgörenhet etc under julen?


Nope

När julhandlar du?


När jag får tid

Hur dags vaknar du på julafton?


Hmm, de beror på... ibland så väcker mamma mig

När äter ni julmat?


Före Kalle

Hur dags öppnar ni julklappar? 


Efter kalle

Vad är den bästa julklapp du någonsin fått?


Hmm, bra fråga har ju fått så mkt bra genom åren

Hur brukar din stad/by/kommun julpyntas?


Lite julbelyning här o var

Hur länge är du ledig vid jul?


7/1 börjar jag jobbet igen

Hur länge efter jul har du kvar din julgran? 


Har ingen julgran i mitt hem men mamma brukar ha en tills hon tröttnar på den =P

Har du någon gång firat jul utomlands?


Nope, det längsta jag har vare utanför Sveriges gränser e till Åland

Har du någon gång gjort egna julkort? 


Japp,  gjorde några st i år

Tycker du om att sjunga julsånger?


Ibland ibland inte de beror på vilket humör jag e på

Vem vill du helst fira jul med utöver familjen/släkten?

 

Finge man önska fritt så varför inte Kalle Moraeus för han verkar vara en sådan mysig kille


Om du fick tio miljoner, hur skulle du fira jul då? 


Som förut tror ja för jag tycker att det är en mysig stund med familjen

Om du kunde ändra något med julen, vad skulle det vara?


Tiden kanske, för jag tycker att dagen tar slut så fort jag skulle dra ut mer på tiden

Tror du att vi får en vit jul i år?


Nope, tyvärr inte men undrens tid är inte förbi än

Vad vill du att tomten ska ha med sig för julklapp till dig?

 

Ett glatt humör

 

 

 

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards