ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Cattis - 19 december 2013 20:26

Idag så började dagen inte riktigt som de va tänkt men de gör inte så mkt för annars har den rullat på..... Var till frissan en sväng på morron och det var riktigt skönt de, så nu är jag riktigt korthårig. O idag till lunch så blev de julmat på jobbet och efter julmaten så blev de julklappsbyte, jag fick te 2 olika sorter, en av sorterna var Bluebarry muffin men det komiska med den är att jag och en jobbarkompis på kyrkis satt och pratade om de bara för någon dag sen bara för jag fråga henne om hon jade prövat den och de hade hon och kunde rekommendera den så jag hade tänkt och köpa den men nu behöver jag inte de föe jag fick den ju i mitt paket på Dagcenter idag =)




Men efter allt stå hej på jobbet så blev jag ganska trött i bollen så jag gick in till oss på Tallkotten o satte mig vid min dator och spelade SkipBo men jag blev så trött tillslut så jag höll på och slå huvudet i tangentbordet hehe så jag lämnade datorn och hitta på annat istället. När jag kom hem så gjorde jag inte speciellt mkt utan jag satt vid min dator en stund innan jag gick ner till Mia på hennes frissa för o surra lite skit o sen så önska henne God Jul och Gott Nytt År för kag träffar inte henne nå mer iår =) men nästa år så lär de bli lite nu och då dels på sjukan hos tandis o sen så kommer jag ju och hälsa på henne nere på frissan.
Mia är en riktigt mysig person så när man är nere hos henne på frissan så springer tiden iväg jag var där säkert i 2 timmar men de kännes som en liten stund bara. Så inte har man tråkigt när man e där. =)



Nä nu ska jag va lite sällskaplig mot gubben, o så ska vi se nån film.



Ha de gött mina kära läsare
På återseende <3

Hos frissan imorse (Zarahs Hårstudio i Timrå)

Lite av alla julmat vi åt på jobbet idag =)

Av Cattis - 19 december 2013 18:45

Hade du en bra jul förra året?

 

Japp

Vem firade jul i ditt hem förra julen / I vems hem firade du jul?


Hemma hos mamma som alltid

Vilket är ditt bästa barndoms-julminne?


Kommer inte ihåg

När slutade du tro på tomten?


Vet inte riktigt men de va nån gång när mina småsyskon var små 

Vad är det godaste du har ställt ut till tomten på julafton? 


Har aldrig ställt ut något till tomten vad jag kan minnas

Ger du något till välgörenhet etc under julen?


Nope

När julhandlar du?


När jag får tid

Hur dags vaknar du på julafton?


Hmm, de beror på... ibland så väcker mamma mig

När äter ni julmat?


Före Kalle

Hur dags öppnar ni julklappar? 


Efter kalle

Vad är den bästa julklapp du någonsin fått?


Hmm, bra fråga har ju fått så mkt bra genom åren

Hur brukar din stad/by/kommun julpyntas?


Lite julbelyning här o var

Hur länge är du ledig vid jul?


7/1 börjar jag jobbet igen

Hur länge efter jul har du kvar din julgran? 


Har ingen julgran i mitt hem men mamma brukar ha en tills hon tröttnar på den =P

Har du någon gång firat jul utomlands?


Nope, det längsta jag har vare utanför Sveriges gränser e till Åland

Har du någon gång gjort egna julkort? 


Japp,  gjorde några st i år

Tycker du om att sjunga julsånger?


Ibland ibland inte de beror på vilket humör jag e på

Vem vill du helst fira jul med utöver familjen/släkten?

 

Finge man önska fritt så varför inte Kalle Moraeus för han verkar vara en sådan mysig kille


Om du fick tio miljoner, hur skulle du fira jul då? 


Som förut tror ja för jag tycker att det är en mysig stund med familjen

Om du kunde ändra något med julen, vad skulle det vara?


Tiden kanske, för jag tycker att dagen tar slut så fort jag skulle dra ut mer på tiden

Tror du att vi får en vit jul i år?


Nope, tyvärr inte men undrens tid är inte förbi än

Vad vill du att tomten ska ha med sig för julklapp till dig?

 

Ett glatt humör

 

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards