ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Cattis - 26 december 2013 11:12

Denna jul har vare toppen. Det var Pappa, mamma, storebrorsan, jag och mina småbröder som firade julen tsm. och min nest yngsta bror han e ju så jäkla kul när han väl sätter den sidan till, han skulle till och med kunna bli ståupp komiker för han är så jäkla kul, han kan få vem som hälst att kikna av skratt.

 

 

I julklapp fick jag:

 

Ett Air wick ljus

 


 

En Aladin choklad ask

 

 

 

Te

 

(fick i julklappen som vi delade på Dagcenter 19/12

bild tagen från min instagram)

 

 

 

 

 

 

Annars såhär dagarna efter jul så har de vare lugnt, har inte gjort så mkt mer än att sitta uppe till 12 - 02 på nätterna och kollat på film / serie med mamma och storebrorsan

 

Igår såg jag på en film men Marcus min näst yngsta bror

 

 

Denna film såg vi.

Jag trodde först att detta bara var en såndär tråkfilm men ack så fel jag hade.

Brorsan övertalade mig att vi skulle se den och det är jag glad över att han gjorde för denna film är väl värd att se.

 

Brorsan sa även att killen i filmen gör alla utom ett stunt själv.

 

 



Trailern är inte den bästa tyvärr men filmen är väl värd att se om ni frågar mig

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 



 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards