ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Cattis - 6 december 2013 11:37

Idag är det ingen vanlig dag på jobbet, för vi ska ha julmarknad (som varje år).

Så nu på morron så vi plockat iordning de som vi ska sälja och så har vi hjälpt Khrea o få upp sina saker hit på Dagcenter.

 

Khrea håller till nere på Bovägen annars men när vi har julmarknad på Dagcenter så kommer dom med och säljer sina saker.

 

 

 

 

 

Igår så va det en toppen dag för när jag kom på jobbet så fick jag veta att vi bara skulle jobba ½ dag för personalen skulle iväg på nån föreläsning mm, så då var jag hemma redan vid 12 snåret. Så jag satte mig i soffan o kolla lite på CSI Las Vegas säsong 6 som jag fick hem i brevlådan igår =)

 

O så har ja fått smak på att knyta armband igen. Det var min kompis Carro som pratade om att dom hade knytit armband då när dom hade som ett litet kyrkis när Timrå kyrka invigdes eller hur de nu va, kommer inte ihåg riktigt eftersom jag inte var med då =P

 

Men iaf så blev ja så sugen på och börja knyta armband igen, o sagt och gjort nu har jag gjort 3st armband som jag har gett bort.

 

O idag så kommer jag och påbörja en 4:e men vem jag ska ge den till har ja ingen aning, har inte tänkt så långt.

 

Om ni vill se hur mina armband ser ut som jag har knutit så är de bara att kolla in min Instagram. Det är bara att klicka på Instagram ikonen som finns i slutet av detta inlägg =)

 

 

Men iaf igår när ja kollade på CSI så satt jag och knöt färdigt ena armbandet (den andra var redan färdig) o så fick jag en idé att jag skulle gå ner till Mia´s Arena och hälsa på. Mia är både tandsköterska och frissa, och eftersom jag tycker så mkt om Mia för hon är så gullig, och snäll (det är hon som har vare med de flesta gångerna när jag har vare hos tandläkaren på sjukhuset) så fick hon och så Kajsa min tandläkare varsitt armband av mig.

 

Då när jag gick ner till Mia´s Arena så tänkte jag först bara att ja skulle lämna armbanden o sen gå hem igen men så bidde de inte utan jag var kvar där och surrade med henne och så några tanter som var där. Mia blev jätte glad för armbandet som hon fick och jag blev glad för att hon blev så glad över armbandet.




Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards