ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Cattis - 30 december 2013 18:49

Idag har ja inte gjort många knop har bara vare utanför dörra en gång idag o de va när jag o brorsan gick ner till ICA för o hämta ut ett par paket.

 

 

När vi var där nere på ICA så träffade jag på min förra kontaktperson o de va riktigt kul o se henne igen för de va så länge sen som ja träffade henne.

Jag har ju fortfarande kontakt med henne lite då o då för jag tycker att hon är sådan mysig person. Jag hade som kontaktperson i 5år innan jag flyttade upp till Timrå.

 

Erica som jag har nu som kontaktperson har jag haft i 5år nu och jag trivs bra med henne =)

 

 

Nä kanske ska ta o knalla ner o hjälpa mamma o fixa lite med maten för som vanligt så e vi sena med middan, men imorron så blir det tidig midda för vi ska till Helene lillbrorsans svärmor och fira nyår o då kommer en kompis och hämtar upp oss kl.18.00 så imorron kommer jag nog inte att blogga någe för vem vet när vi kommer hem igen, för sedan nån gång på natten så ska mamma skjutsa hem dv folk o sen så ska vi gå hem från Statoil o de tar ca 20min om man går över kyrkogården.

 

Imorron så kommer jag o dricka lite granna men inte så att jag blir stupfull eller så, för då kommer ja definitivt o få gå hem eller krypa om ja har otur =P

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards