ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Cattis - 1 december 2013 11:13

Nu var de ett par dagar sen som jag bloggade, men jag kan ju säga som så att ni har inte missat speciellt mkt ändå för här i mitt lilla liv har de inte hänt nå speciellt.

 

Igår så låg jag på soffan nästan hela dagen och kollade på CSI säsong 5 så nu har jag kollat klart på alla dom avsnitten och får tyvärr lov att vänta tills kanske onsdag till veckan innan jag får hem säsong 6 i brevlådan   

 

De blir nästan som en liten drog nu när jag började om och kollade på CSI Las Vegas från början för då vill jag bara se mer o mer så när ett avsnitt är klart så kan ja ju inte vänta med och starta nästa. Visst det är ju samma saker som händer men det händer ju även olika saker mellan personerna i fråga i serien, det är de som jag tycker e mest spännande inte själva morden eller vad jag ska säga hehe.

 

 

 

Men idag så ska jag väl försöka få arslet ur vagnen och storstäda min lgh så jag med kan få upp mina få julsaker. Jag brukar aldrig julpynta speciellt mkt bara för jag är inte hemma på jul och nyår eller jo fast hemma hos min älskade mamma och småsyskon.

 

Jag brukar byta gardiner och sätta upp ljusstakarna i fönstren och så en julstjärna i sovrummet, de räcker gott o väl för mig när jag ändå bara ska va hemma 21 dagar till innan jag far neröver.




Brukar ni julpynta mycket hemma?

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards