ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Cattis - 28 december 2013 18:41

Idag så är vi hundvakt till 2st Jack russel hundar och dom e 2 riktiga yrväder för dom håller igång tills dom stupar typ, men sen e de ju bara valpar oxå =)

 

Sen så har min syster, hennes kille och deras dotter vare på besök idag och det var riktigt mysigt de =)

Min syster träffar ja inte så ofta tyvärr, men de e ju de att hon bor i Östra husby en bit utanför Norrköping, hade hon bott i Viken så hade hon o ja kunnat ses mkt oftare än vi gör för som de e nu så måste vi planera när vi ska ses, mm o just nu så är mamma utan bil o då e de inte lätt o ta sig nån stans för bussen här är svindyr.

 

Ett dygnskort för en vuxen kostar 165 utan reskassa och 140 med reskassa.

Med reskassa så menas det med att du laddar busskortet med 140kr och så säger du till busschuffören att du vill ha en dygnsbiljett reskassa.


Men imorron när jag ska in till Norrköping så ska jag låna min lillebrors busskort o då sparar jag en massa pengar som jag ska köpa mig en ny bikini överdel, måste ha de tillsVattengympan börjar igen den 14/1.

 

 

 

 

 

Annars ikväller så blir de ganska lugnt men när min moster och morbror har hämtat sina yrväder så ska jag o mamma till en kompis o surra lite skit =)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards