ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Cattis - 21 december 2013 11:53

Hej hopp mina kära läsare

 

Nu har jag lämnat Timrå för 2 veckor nere hos mamma i Valdemarsvik i Östergötland =)

Det ska bli skönt att få komma hem till mamma ett tag och få rå om henne och mina älskade småsyskon (inte för att dom är så små längre då mina småsyskon är nu mellan 20-18år)

 

Julen ska firas hemma hos mamma i lugn och ro, med god mat och några julklappar.

Men mest e de sällskapet som jag längtar efter och så kommer storebrorsan ner från Örebro och ska fira julen med oss =)

 

Idag så har jag inte hunne med så mkt än så länge men de kan ju bero på att min färdtjänst kom och hämtade mig 07.35 imorse. Nu har ja komme så långt att jag har bytt tåg i Gävle till ett som ska ta mig och min kisse ner till Norrköping där mamma och en jobbarkompis kommer att hämta upp oss. På första tågresan så var jag så trött så trött att jag knappt visste vad jag heter, så när konduktören hade kollat på min biljett så bestämde jag mig för att plugga igen örona med lite musik och sen sova lite så sagt och gjort jag sov i lite över en timme, så nu är jag ganska så pigg men de lär ju inte bli nån sen kväll för de kommer ja inte att orka med tanke på att jag har komme isäng så sent nu i några dagar, ja inte igår dock men några dagar före det.

 

Igår på jobbet så fick jag följa med till simhallen och det var riktigt skönt, jag simmade 25 längder på ca 40 min o sen bubbla på de o då var ja så trött att ja kunde ha somnat där i bubbelpolen, men de gjorde jag inte som tur va men efter lunchen så bestämde jag mig för att lägga mig 45 min på tjock madrassen som vi har o de va så skönt och sova en stund.

O så hade jag sån tur att jag fick sluta redan 14.30 så jag kunde ta en tidigare buss på Birsta för jag va tvungen att byta pappa julklapp för den var trasig, o så passade jag på o handla lite till gubben när jag ändå var där. =)

 

 

Nä nu ska jag kolla lite på film..

Vi kanske hörs mer ikväll, annars så bloggar jag mer imorron om det finns tid över ;)

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

(glöm inte att kika in min Instagram antingen via appen i mobilen eller via ikonen här nedanför ;))

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards