ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Cattis - 22 december 2013 11:14

Vill börja detta inlägg med att tacka min härliga vän Jossan för att hon skrev så fint inlägg i sin blogg för att tipsa sina läsare om min blogg =) HÄR kan du läsa inlägget hon gjort om mig

 

kika in hennes blogg så klicka HÄR





Idag så blir det en lugn dag tror jag, just nu har ja inte allt för mkt inplanerat utan jag tar dagen som den kommer.

 

Imorron så kommer min storebror hem till mamma, det ska bli kul för jag har inte träffat honom sen i somras tror ja de va men kan även vara ännu längre sen som ja träffa honom, men ibland så ringer han flera ggr per dag o de kan vara lite irriterande eller om han ringer varje dag o vill surra, visst jag ringer jag med men oftast är det när jag är på g hem eller om ja ska nån stans o vill ha sällskap på vägen =)

 

 

Nu blev det ändrade planer igen, det blir att knalla iväg och möta Marcus min näst yngsta lillebror som har vare hos sin tjej...han vill ha lite sällskap på vägen =)

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards