ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Cattis - 29 december 2013 20:01

Idag så var jag en sväng in till Norrköping och träffade en kompis + att jag köpte mig en sportbh som jag kan ha o bada i för nu e de ju rätt dåligt med badkläder i butikerna, o finns de så e de mest baddräkter eller bikinisar som inte passar mig just.

 

 

Men iaf så blev de inte så många timmar på stan för de hade jag varken ork eller lust till.

De som åt upp de mesta av tiden var ju själva bussresan för in till stan fick jag åka med 459 o den tar ca 1,20 timmar o hem sen kunde ja åka med 46an o den tar ca 1 timme för det är en så kallad express buss, men de ja blev lite besviken på var att de inte var en dubbeldäckare jag fick åka med, för jag tycker att dom e så häftiga men de e ju för att ja inte åker buss så ofta när jag är hos mamma.

 

 

När jag skulle gå hem sen från bussen så gena jag över kyrkogården och när det är mörkt ute så är det riktigt kusligt o gå där o så e de väl lite oxå för att jag vet att det spökar där.

jag har inte själv vare med om något där men jag har en klasskamrat som bodde precis breve kyrkogården o han såg ju ett o annat där o sen mammas grannes hund som vägra att gå där om kvällarna o den hunden var inte mörkrädd.

 

 

 

Nä nu kommer ja inte på så mkt o skriva så då tar jag och avslutar detta inlägg och går o gör mamma sällskap i soffan. =)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards