ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Cattis - 16 december 2013 16:33

Idag har de vare en skön dag trotts att jag är förkyld.

Jag var på kyrkis som vanligt idag men de kom inte så jätte många barn och föräldrar men några iaf.

 

 

När jag kom hem så la jag mig på soffan och kollade på CSI Las Vegas säsong 8 men så ringde min jobbarkompis Jossan och frågade vart blocket var som vi skrev ner info om Kedjetäcket för hon hittade inte den, så jag trodde att den kunde ligga i mitt skåp så när jag ändå skulle på byn så tänkte jag att ja kunde ta en sväng upp på jobbet så sagt och gjort men tyvärr så hittade inte jag heller blocket för de låg inte i mitt skåp.

 

 

 

Men iaf idag så fick jag min nya One Peace som jag beställt från Ellos, o gud så skön den är och varm, den är inte alls som den förra som jag köpte på Cellbes.

 

Den från Cellbes är inte ruggad på insidan och så är den kort i ärmarna, den här som jag köpte på Ellos är super skön den är nämligen i fleeace och inte alls kort i ärmarna, kunde nästan ha tage den i en strl mindre men de skiter jag i för jag ska ju ändå bara ha den att mysa i.

 

 

 

Här kommer en bild på mig i den =)

 


 

(Klicka på bilden för att se den större)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards