ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Cattis - 3 december 2013 14:59

Här sitter jag i min ensamhet eller jag har ju sällskap av katten   

men iaf så sitter ja här och lyssnar på musik på spotify, just nu e de Tomas ledins nya låt "Hammarn under bönninga" som spelas i skrivande stund, en skyst låt med lite fart i =)

 

Annars idag så har ja vare på kyrkis i vanlig årdning och det var superkul och vi hade jätte kul, vi pysslade lite granna, vi brukar i vanliga fall inte ha pyssel på tisdagarna men nu har vi haft de både idag och förra tisdagen för att det var några mammor som önskade att vi kunde pyssla lite på tisdagarna med så idag så gjorde vi egna julkort.

 

Jag gjorde 2st idag en till Carro våran egna lilla sångfågel och en till Angela som har vattengympan som ja går på för jag tycker att hon är en underbar person.

Jag ska även skicka några julkort fast sånna som jag inte gjort själv. 

 

Men innan ja gick hem idag så var ja uppe en sväng på jobbet o hälsade på mina kära arbetskamrater som ja inte träffat sen i Fredags, dom höll oxå på och pyssla lite granna med nånting som ja inte riktigt fick grepp om, o så passade ja på och hämta min lilla lapp med texten som jag ska lämna in till "Dagens Ros" i Sundsvallarn, men de får jag skicka in imorron före kl.14.00 för idag hann ja inte.

 

Om ni är nyfikna på vem som jag ska ge "Dagens Ros" så får ni hålla koll själva i sundsvallarn (Sundsvalls tidning)    inte för att de vederbörande kommer att läsa min blogg men om ja avslöjar nu så lär de ju inte bli nån överaskning för er som läser   

 

 

O när jag kom idag så blev ja lite besviken när jag kollade brevlådan för jag som hade hoppats på att jag skulle ha fått min lilla box med CSI Las Vegas säsong 6 men ja får glatt vänta tills imorron SNYFT.

 

 

 

Nu ska jag ta och fundera på vad ja ska hitta på till midda så jag hinner o äta i god tid innan jag ska iväg på Vattengympa ikväll.

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende mina kära läsare

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards