ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Cattis - 2 december 2013 20:53

Nu är jag hemma sen en stund efter ett härligt och svettigt gympa pass. O lika kul som alltid är de, men de känns i kroppen att den skulle behöva lite jullov och semester fast knoppen skulle ju med behöva lite semester känns de som med tanke på att jag e så jäkla trött på morronen, men men de e en annan historia de.   

 

 

Men iaf Pia våran ledare hon puscha på mig lite extra idag vilket jag tycker är så kul och med dom små orden som hon brukar ge en, ger mig lite extra energi så jag orkar lite extra.

 

 

Linda som har Cirkelträningen på onsdagarna hon brukar göra det samma, och det ger mig lite extra energi så jag orkar ta i lite extra och dom ska bara veta hur mkt som jag uppskattar de   .

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Av Cattis - 2 december 2013 13:17

Imorse så hade jag väldans bekymmer att ta mig upp ur sängen just bara för att jag va så trött, jag e ju trött nu med men piggare nu än vad ja va när klockan ringde.

 

Idag så spenderades dagen på kyrkis som vanligt på måndag - onsdag, som pyssel idag hade vi att barna och eller föräldrarna kunde göra egna julkort. Det var mkt populärt =)

Tyvärr så var de inte så jätte många som kom idag men de bidde ett litet gäng.

 

 

 

Men nu så e jag hemma sen en stund och ska väl snart ta o fixa mig lite lunch innan ja tänkte slöa på soffan en stund innan ja måste ta hand om den berömda disken som påminner mig varje gång jag går in i köket.

 

Jag hatar att diska men ändå är jag för lat för att ta disken på en gång efter att jag har käkat mat.

 

 

 

 








Ha de gött

 

På återseende

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards