ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Cattis - 27 januari 2013 17:12

Söndag kväll och vad gör jag? Jo jag sitter o smurfar vid min dator.

 

Har inte gjort speciellt mycket nytta idag, fast ja borde ha gjort de, som ja borde ha dammsuge och torkat av golven och tage hand om disken. har ja gjort de nope, jag har suitte vid datorn typ hela dagen utom då när ja kollade på reprisen av Vampire Diaries.

 

 

Men nån nytta har ja iaf gjort jag har äntligen fått igång min tvättmaskin som nästan dammat igen. Så jag har kört en maskin tvätt så nu har ja rena kläder o sätta på mig imorron till jobbet.

 

 

hmm undra om man ska ge sig själv en park i baken så jag kommer upp från datastolen o iaf tar hand om disken för de e ju inte så mkt så de går ju på ett kick o fixa.

 

 

 

Har typ inget intressant o skriva om i detta inlägg så just därför så blir de inget långt.

 

 

 

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards